Тематичний блок програми: Оноре де Бальзак «Гобсек»

Розміщено від Tvir в Среда 26 мая

Життєвий і творчий шлях О. де Бальзака. Універсальність задуму, тематично-жанровий склад, основні принципи побудови епопеї «Людська комедія». Форма зв ‘язків між окремими творами циклу. «Гобсек». Зображення «влади золота» як руйнівної сили. Проблема уявних і справжніх життєвих цінностей. Соціально-історична зумовленість персонажів твору. Романтичні й реалістичні тенденції в повісті. Описи «матеріального світу». Якщо на першу тезу тематичного блоку вчитель відведе 1 годину, то на вивчення повісті Тобсек» залишиться 2 години. Читаючи уважно тезу другої частини тематичного блоку, де сказано, що саме мають опанувати учні, вивчаючи повість, учитель визначає домінуючу вимогу анотації. Вона сформульована чітко: «Проблема уявних і справжніх життєвих цінностей». Саме їй підкоряються й інші формулювання анотації: «Зображення «влади золота» як руйнівної сили…

 Соціально-історична зумовленість персонажів твору…». Тому, безперечно, ефективній реалізації вимог програми до вивчення повісті О. де Бальзака Тобсек» пасує проблемно-тематичний шлях аналізу художнього твору.

В анотації до вивчення новели Франца Кафки «Перевтілення» (11 клас, 3 години) зазначено: «Образ Замзи як гротескний літературний «автопортрет» письменника й уособлення типу «маленької людини» XX ст. Внутрішні суперечності головного героя …». Такі формулювання вимог до вивчення новели, підштовхують вчителя до вибору саме пообразного шляху аналізу.



Стислі перекази творів письменників, готові домашні завдання з літератури. Скачати твори з української літератури безкоштовно.
2009-2018 © Відмінник - шкільні твори з літератури. Дизайн студія. Керівник проекту Nikolayshuk Klavdiy. Зв'язок. Усі твори захищені.

Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru