Ф. М. Миллер — особливу увагу серед російських послідовників пізнього бенфеизма

Твір розміщено в Зразки шкільних творчих робіт від Tvir в Среда 9 июля

Міллер присвячує себе переважно вивченню героїчного епосу. Його «Екскурси до області російського народного епосу», та ще раніше його «Осетинські етюди» є даниною новому напрямку. Міллер був однією з наших найбільших кавказоведов. Звідси особливий ухил його найкращих робіт. Чудово знаючи кавказькі матеріали, він вводить в орбіту наукового спостереження та підкреслює їх значення в міжнародному фольклорному обміні.

Але в Міллера є низка надзвичайно значних робіт і казці. У ранніх роботах і ще повністю перебуває під впливом Бенфея. У статті «Східні й західні паралелі однієї російської казки» він стверджує індійський походження казки про щасливого отгадчике. Ця казка, по Міллеру, могла виникнути лише у Індії, оскільки називатимуть себе «брюхом» тощо.

п. неприродно, тоді як індійський слово «джихва» і позначає черево, і є одночасно ім’ям власним.

Вивчення цієї казки супроводжується поруч теоретичних міркувань на кшталт чистого бенфеизма. У цьому напрямі витримана робота про збірнику індуських казок "VirkramarKcaritram". Пізніше починають переважати кавказькі інтереси Міллера. У цій області дав ряд найцінніших робіт: «Кавказькі сказання про гігантів, прикутих до гір» і «Кавказькі сказання про циклопах». Ось він далекий до односторонностей німецької миграциони-стской зі школи і дуже обережно зважує значення зібраних їм кавказьких матеріалів.

Як відомо, Міллер згодом зовсім відмовився від методів миграционистской зі школи і з’явився одним иэ творців та є найбільшим представником так званої «історичної школи». Казка меншою мірою піддається вивченню у тому розумінні історизму, яке властиво було російської історичної школі до вивчення епосу. Проте Міллер намагається піддати і казку такому історичному вивченню.

Такі його статті: «До казкам про Іванові Грозному» , «До пісням, казкам і переказам про Петра Великому» і «Всесвітня казка в культурно-історичному висвітленні». Останній роботі Міллер намагається побачити в сюжеті про обманном захопленні землі шляхом обмера її шкірою, розрізаної на ремені, сліди колись наявного юридичного звичаю. Як у галузі вивчення билини, і тут установки історичної школи понесли справедливою, хоч і односторонньої критики з боку формалістів.

Сподобався твір? Збережи в закладках - » Ф. М. Миллер — особливу увагу серед російських послідовників пізнього бенфеизма. Це не складно, зате не втратиш!

Рекомендую також наступні твори:

  • Нет подходящих публикаций

  • Комментариев нет

    Нові твори

    Извините, комментирование на данный момент закрыто.






    Стислі перекази творів письменників, готові домашні завдання з літератури. Скачати твори з української літератури безкоштовно.
    2009-2018 © Відмінник - шкільні твори з літератури. Дизайн студія. Керівник проекту Nikolayshuk Klavdiy. Зв'язок. Усі твори захищені.

    Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru